Feil med fakturering

11.8.17: Det kan se ut som om en feil hos DNB den siste måneden har ført til at ingen av våre kunder som skulle hatt faktura i posten har mottatt dem.

 Hvor langt tilbake dette går, eller hvor stort omfang det har, vet vi ikke ennå. DNB ber om litt tid til å finne ut hva som er feil og hvordan det skal håndteres. Men siden det strømmer på med henvendelser nå, og inkassovarsel går ut 14 dager etter forfall, er det trolig at det har oppstått midt i juni.

 

Det er svært beklagelig at slik kan skje, og vi håper det gjelder enkeltkunder og ikke alle som får faktura i posten. DNB vil forsøke å få endret purrerutinen slik at det går ut en snill påminnelse uten gebyr istedenfor det vanlige inkassovarselet. Ta kontakt med Ingunn eller Karoline slik at vi får sendt fakturakopi, utsatt forfall og tilbakeført eventuelt gebyr som kan være er påløpt.

75551400

i.anke@juliusjakhelln.no

k.jelstad@juliusjakhelln.no